Verzekeringsschade

 

WellColl handelt met alle verzekeraars administratief uw verzekeringsschade af. Daar heeft u geen omkijken naar.

Als u door WellColl uw verzekeringsschade wilt laten repareren en afhandelen dan moeten we eerst een intake doen. We stellen dan samen met u de schade vast, welke onderdelen benodigd zijn en welke reparatiedatum voor u in aanmerking komt.

Bij de intake hebben we enkele gegevens nodig om het proces met uw verzekeraar op te starten. Neemt u in ieder geval bij de intake dit mee:

  • groene kaart
  • kenteken card of kenteken bewijs
  • rijbewijs
  • belangrijk is verder ons door te geven wat de schade datum en de schadeoorzaak is

 

Vloeiend proces
Nadat u de schade bij uw verzekeraar heeft gemeld, krijgen wij een elektronische melding als goedkeuring. Aan de hand daarvan en de gegevens op uw groene kaart maken we een dossier aan waaraan de schadecalculatie en de foto’s van de schade worden gekoppeld. Deze gegevens worden ook weer elektronisch verzonden. Door onze jarenlange ervaring is dit een vloeiend proces. Uiteindelijk zal de verzekeraar de schadepenningen rechtstreeks aan ons overmaken. Mooi toch! Ook dat is WellNess bij schadeherstel.

Verzekeraars
Hieronder een selectie van verzekeraars waarmee wij verzekeringsschade afhandelen. Klik op het logo voor meer informatie.

Schadegarant autoschade
Topherstel autoschade
Lancyr Autoverzekeringen