Gezocht: administratief medewerker (m/v)

In Overig, WellColl by Fred ColléLaat een reactie achter

Gezocht: administratief medewerker (m/v)

met een opgewekt karakter

die nog blijer wordt van een sluitende administratie

De WellColl Groep kent zijn oorsprong in de begin jaren ‘50 als Limburgs familiebedrijf in schadeherstel. De WellColl Groep is inmiddels uitgegroeid tot een complete en veelzijdige mobiliteitspartner met vestigingen in Heerlen, Kerkrade, Maastricht, Roermond, Sittard en Weert. Naast schadeherstelwerkzaamheden aan auto’s, campers en caravans houdt WellColl zich bezig met bedrijfswageninrichtingen, autoaanpassingen, en verhuur en lease van auto’s binnen RentaRolla. Alle ondersteunende diensten, alsmede de financiële afdeling, zijn ondergebracht bij het WellColl Shared Service Center. Het financiële team bestaat uit twee financieel administratieve krachten, die rapporteren aan de Financial Controller. De functie van één financieel administratief medewerker komt per 1 februari 2019 vrij.

Functie

De werkzaamheden bestaan uit de tijdige, juiste en volledige administratieve verwerking van de verkoop-, inkoop- en banktransacties binnen de WellColl Groep alsmede ondersteunen van vestigingsverantwoordelijken, receptionistes en schademanagers. De verschillende BV’s worden onder de collega’s verdeeld om een zo gevarieerd mogelijk takenpakket te kunnen bieden. Daarnaast behoort specifiek tot jouw taak het complete traject rondom het innen van de verkeersboetes van het wagenpark van de verschillende BV’s.

Het betreft een parttime functie van 24 uur per week met als standplaats Sittard. Veelvuldig contact met alle BV’s is noodzakelijk, dit zal veelal telefonisch plaatsvinden. Werktijden zijn flexibel tussen 8.00-17.30 op 3 dagen per week, onderling vast te stellen.

Wat vragen wij?

  • MBO diploma niveau 4 op financieel administratief vlak
  • ervaring in een soortgelijke functie
  • je werkt gestructureerd en accuraat
  • ervaring met verschillende softwaresystemen is een pré (Excel, Exact online, Elvy)
  • je werkt zowel zelfstandig als in teamverband
  • je bent proactief en resultaatgericht
  • je communiceert integer, direct en tactvol
  • ervaring met loonadministratie is een pré

Wat bieden wij?

  • Een informele, prettige werkomgeving in een leuk team.
  • Salaris conform CAO voor het Carrosseriebedrijf.
  • Bij aanvang start je met een jaarcontract.
  • Je maakt onderdeel uit van een grotere organisatie. Door middel van efficiënte onderlinge samenwerking tussen de vestigingen en vakgebieden zijn we inmiddels uitgegroeid tot een dynamische organisatie met meer dan 120 collega’s.

Voldoe je aan deze omschrijving dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken. Stuur je motivatie en cv voor 18 januari 2019 per e-mail naar: [email protected] .

Wil je aanvullende informatie dan kun je contact opnemen met Financial Controller Pieter Wollaert 088-7580892 of met HR medewerker Karlijn Hendriks 088-7580888.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.